zondag 28 november 2010

Nog 2 weken! Spannend...

hallo iedereen , 

het is heel erg spannend hoor nog maar 2 weken!
Ik ben bang want ik ben de enige blanke daar op de school! Ik ga naar de Chaya Williams ->
Maar het is wel leuk hoor want het is lekker weer !!!!!
Alle kinderen van mijn klas mogen kijken ps ook op de skype op school!
Ik ben om half 1 klaar maaaaarrrr het is daar wel 5 uur eerder .

Ik mis dan Anouk w en juf Merel en meneer Hans en Iris en Laura.n.k en Hilde!!!!!
VEEL LIEFST  ZOË  ♥


Mijn vriendin Anouk

3 opmerkingen:

  1. Ik zal je missen Zoe, heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hehe ik zal je zeker elke dag missen. Ik hoop dat je snel leuke vriendjes maakt daar in dat lekkere warme landje. En hoop natuurlijk dat je ook een beetje aan opa en oma denkt. En op school laat je maar eens horen wat je allemaal al geleerd hebt. Doe goed je best en geniet. En wat heb ik gehoord.....het speelkwartier tijdens de schooldagen vlak bij de zee en het strand....tjonge tjonge wat een leven. Doei. opa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Zoe,

    Spannend hoor, wat ga je aan een geweldig avontuur beginnen. Je boft maar met zo'n ouders die dit graag willen doen, en het ook durven.
    Lieve Zoe, geniet ervan!
    Tante Marielle moet nog een beetje leren Skypen, maar dat zal wel goed komen en dan kunnen we elkaar toch af en toe eventjes zien via de computer.
    Ik ga jou, je zusje, je papa en mama ernorm missen.
    Dikke knuffel, tante Marielle
    en tot zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen