dinsdag 22 februari 2011

Curacao Mountainbike Eiland!


Wow wat een mooi eiland zeg.  Vandaag heb ik weer een mooi tochtje gemaakt op Curacao van Blue Bay naar rondje Porto Marie vervolgens rondje Jan Kok met bijna 600 hoogtemeters! 

Hieronder zie je de route en wat fotokiekjes die ik op mijn oude Iphone gemaakt heb. Helaas komt het op de foto nooit zo mooi over maar toch leuk voor een korte impressie. Op sommige plekken lekker langs de zee!

Hieronder van Blue Bay naar Porto Marie


Hieronder het vervolg Porto Marie Rondje Jan Kok en weer terug



7 opmerkingen:

  1. Wow René, wat moet dat heerlijk zijn!! lieve groetjes van je zusje.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een genietmomenten hebben jullie al gehad zeg!
    Daar kan volgens mij maar één conclusie uit voortkomen;"VOOR HERHALING VATBAAR"!!!!!!
    Heel veel grtjs namens alle kleuters en juf Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Het gaat goed daar, dat kun je zien. Jullie worden ook al mooi bruin.
    Enne Macha....... bijna 40. Ik denk aan je.

    groetjes Bernita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo, nu hoop ik dat het lukt, heb denk ik net bericht eplaaatst bij december 2010; bij email versturen wst ik jullie email niet en kan ik de verificatie niet lezen. tot gauw via skype,
    sos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo te zien en te lezen gaat het daar erg goed, nog veel plezier en doe aan Sari de groetjes van Robin.

    gr jolanda van puijenbroek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, het lijkt me fantastisch daar!! Waarom zouden jullie terugkomen naar Nederland? Hier is het saai/koud/nat weer. En dat, veel te vaak. Geniet er lekker van met z'n allen en Macha alvast een fijne verjaardag (hoe fijn kan dat zijn als je 40 wordt?). Lief zijn voor opa en oma straks en tot kijk. Groet Jan-Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hoi wat hebben jullie het daar goed naar je zin.Geniet er maar lekker van.groetjes van ons je oom en taante doeiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen