donderdag 21 april 2011

Dag lieve Max

Curacao, 21-4-2011




Max op Curacao:



5 opmerkingen:

  1. Marielle Knops21 april, 2011 12:58

    Lieve schattebouten, heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve Max!

    Dag Max!

    Dikke knuffel van mij! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Rene en familie,

    Heel veel sterkte na deze vervelende dag! Denk maar zo, Max is nu een echte Yu di Korsow! De band met ons eiland is nu voor altijd!
    Groetjes, Edwin, Ilse & Isa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. *snik* Sterkte!

    'n pootje van Roel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Zoe, ik vind het heel erg dat Max is doodgegaan. Ik denk aan je.
    I LOVE MAX
    laatst heb ik bij de sloot een schildpad gevonden en hij lag op het gras dus als ik m niet mee naar huis had genomen was hij doodgegaan, net als Max. daarom denk ik aan je, \
    kusje van Kyra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook wij vinden het super erg dat Max nu dood is.
    Jullie zullen max wel heel erg gaan missen!
    We staan nu allemaal naar de prachtige foto's te kijken op de computer, en zien dat Max het nog wel heel fijn heeft gehad op Curacao.....
    Heel veel sterkte van ons allemaal!
    Liefs alle kleuters en juf Helen

    BeantwoordenVerwijderen